środa, 27 maja 2015

Rękodzieło na dzień mamy

Cześć!

Miała być dziś prezentacja ostatnio szytych dwóch par spodenek, ale ten temat opublikuję jutro. Dziś natomiast chciałam napisać o pięknym rękodziele jakie tworzą dla nas nasze dzieci i nie tylko one. A to dlatego wplatam ten temat, gdyż blog miał być nie tylko o szyciu, ale również o inspiracjach całej mojej rodziny.

Moja córka ma dopiero 15 miesięcy i oczywiście sama jeszcze nie rozumie czym jest Dzień Matki.
Jednak doskonale rozumie radość z tego gdy coś otrzymuje, bądź radość moją czy męża, gdy nam coś daje. Uczymy ją jak ważne jest staranie się i robienie czegoś dla drugiej osoby. Bo to co robione z miłości ma dużo większe znaczenie niż rzeczy zakupione z sklepie. Może nie jest tak piękne, tak idealne, ale pełne miłości, a to przecież najważniejsze.

Tak naprawdę to jest właśnie mój cel prowadzenia bloga, by pokazać Wam nie tylko jak i co szyć, ale zachęcić do tworzenia z miłością dla swoich bliskich i dla siebie też :) W projekty można zaangażować całą rodzinę, a nawet znajomych. Mój mąż przed Dniem Matki zaangażował córkę w tworzenie prezentu dla i choć Paula ze względu na swój wiek niewiele mogła zrobić to w pełni zaangażowała się w projekt i teraz cały czas nosi w rączkach prezent, który mi dała. Jak widać córka kredkami pomalowała kwiata. A poniżej jej i tatusia piękne rękodzieło :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz