poniedziałek, 2 marca 2015

Prezentacja tuniki :)

Cześć!
Dzień za dniem mija, a ja zupełnie przegapiłam wczorajszy dzień kiedy to chciałam Wam pokazać jak moja córka prezentuje się w tunice. Ale skoro nie udało się wczoraj to będzie dziś.
Wczoraj tunika została już wypróbowana i moja córcia pięknie prezentowała się w niej na zakupach. Jednak myślę, że dopiero wiosną będzie szał, bo to strój kiedy dziecko wygląda doroślej niż w rzeczywistości i nagle widzi się małą panienkę, a nie bobasa ;) Do tego może jeszcze jakiś fajny płaszczyk i będzie super :) A póki, co oglądajcie!

      VLUU L110, M110  / Samsung L110, M110       VLUU L110, M110  / Samsung L110, M110           VLUU L110, M110  / Samsung L110, M110       VLUU L110, M110  / Samsung L110, M110
A w następnym wpisie pokażę Wam pierwszy raz materiał o tym jak zrobić coś od podstaw, a co to niech zostanie niespodzianką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz