wtorek, 31 marca 2015

Wiosenne piękne materiały :)

Cześć!

Dziś miałam mała wycieczkę z moją córką do IKEI. Jak ja dawno tam nie była... choć tak naprawdę idea sklepu i wiele produktów nie zmienia się to pojawiają się nowe piękne materiały, które śmiało można wykorzystać do spełniania swoich szyciowych fantazji :)

Ja zakupiłam piękny materiał ecru z motywami roślin, warzyw itp i mam zamiar jeszcze na święta uszyć obrus. Sami zobaczcie! Ja uważam, że materiał jest piękny i naprawdę można go wykorzystać na wiele różnych sposobów. A u mnie będzie świąteczny obiad na mleczach! Prawie jak piknik na majowej zielonej trawce :) Tym bardziej, że pod stołem leży zielony dywan z długim włosiem!



 A co tam za oknami ma być zima, a u mnie na stole będzie królowała wiosna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz